nieruchomości Grójec, finanse Grójec, obsługa klienta Grójec
Sporządzanie budżetów inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją
Analiza przepływów pieniężnych wybranych projektów
Ocena opłacalności nowych inwestycji (zakup działek, projekty deweloperskie)
Udział w tworzeniu raportów finansowych oraz biznes planów
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby banków oraz inwestorów
Współpraca z działem księgowości, działem prawnym oraz innymi departamentami w organizacji
Współpraca z bankami w zakresie obsługi kredytów inwestycyjnych
Analizy finansowe ad hoc
Wymagania
Wykształcenie wyższe - Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie
Min. 2 lata doświadczenia w finansach (analiza finansowa, kontroling, audyt)
Mile widziane doświadczenie w audycie finansowym oraz branży nieruchomości
Bardzo dobra znajomość MS Excel
Umiejętność biznesowej komunikacji w języku angielskim
Samodzielność, pro-aktywność w poszukiwaniu rozwiązań
Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikacyjne
Oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prywatna opieka medyczna
Karta sportowa
Klauzule informacyjne
Aplikuj