główny specjalista Grójec, pracownik biurowy Grójec
- Prowadzenie kontroli wewnętrznych procesów oraz umów zawieranych w obszarze
- Testowanie i wprowadzanie mechanizmów kontrolnych
- Sporządzanie raportów efektywności w celu optymalizacji procesów
- Przygotowanie
i opiniowanie projektów korporacyjnych aktów wewnętrznych wyższego i
niższego rzędu regulujących obszar nieruchomości - Monitorowanie zgodności aktów wewnętrznych z nadrzędnymi procedurami obowiązującymi w Spółce oraz przepisami prawa
- Przygotowanie
informacji o zmianach w obowiązujących przepisach wewnętrznych oraz
powszechnie obowiązujących przepisach prawa związanych z szeroko
rozumianym obszarem nieruchomości
Wymagania
Min. 2 letniego doświadczenia w audycie lub kontroli wewnętrznej w obszarze nieruchomości lub sektorze finansowym
Biegłej znajomości pakietu MS Office
Znajomości metod zarządzania i oceny ryzyka
Wysokich umiejętności analitycznych
Wykształcenia wyższego z obszaru prawa/audytu/finansów
Umiejętności nawiązywania relacji biznesowych
Komunikatywności
Umiejętności pracy pod presją czasu
Oferujemy
Pracę w renomowanej firmie i realne perspektywy rozwoju
Atrakcyjny system wynagrodzenia
Profesjonalne szkolenia
Opiekę medyczną
Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe
Kafeterię dodatkowych benefitów m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Klauzule informacyjne
Aplikuj