specjalista Grójec, pracownik biurowy Grójec
- Rejestracja i akceptacja nowych pośredników ubezpieczeniowych
oraz cykliczna recertyfikacja zarejestrowanych pośredników
ubezpieczeniowych zgodnie z przyjętym przez Firmę procesem walidacji, - Współpraca
z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za kompletowanie
dokumentacji wymaganej w procesie walidacji pośredników
ubezpieczeniowych oraz procesach agencyjnych, - Współpraca z Parterami biznesowymi w zakresie obsługi procesów agencyjnych, w tym cykliczne raportowanie,
- Zgłaszanie i aktualizacja egzaminów bezpośrednio do Komisji Nadzoru Finansowego,
- Zarządzanie zmianami w rejestrze pośredników ubezpieczeniowych i osób wykonujących czynności agencyjne.
Wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z procesami agencyjnymi,
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse, Ubezpieczenia).
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Zdolność szybkiego uczenia się.
Oferujemy
Praca w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji,
Atrakcyjna lokalizacja biura,
Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie wypoczynku letniego),
Owoce w pracy,
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia profesjonalne, kurs j. angielskiego).
Klauzule informacyjne
Aplikuj